Adidas Predator Pro Classic Açılımı Ve Görüşlerim

1446375761768.jpg

Merhaba Arkadaslar,
Yukarda Görmüs Oldugunuz Predator Pro Klasik Eldiveni Hakkindaki Görüslerimi Ve Alinabilirligi Hakkindaki Kafaya Takilan Sorunlara Aciklik Getirecegiz.
Önce Ilk Defa Böyle Bir Ise Girisiyorum O Nedenle Kendimi Tanitayim.
Ben Almanyada Yasiyorum Ve A-Junged de Kalecilik Yapiyorum A- Junged Türkiyedeki U-20 Klasmanidir. Almanyadaki Ismi Degisiktir. Simdi Konumuza Gecelim.
Eldivenin Fiyati 74,95€ Türkiye Fiyati 225 TL 
Eldiven Hakkindaki Izlenimlerim Daha Hic Kullanmadim Fakat Birkac Dikis Hatasi Gördüm Adidasi Bu Konuda kiniyorum. Adidas Her Nekadar Eldiven Ic Özellik Meteryallerinde Iyi Olsada Saglamlik Ve Seri Üretimde Berbat.
Eldiven Paket Acilim:




1446389986097.jpg


Eldiven Temizleyici:
1446390025789.jpg 

Her Pro Eldiveninde Bulundugu Gibi Bu Paketin Icindede Eldiven Temizleyici Bulunmakta.

Eldivenin Köpük Kismi:
1446390050047.jpg


Adidas Her Nekadar Kaliteli Köpük Desede Eldivenler Bir Yere Sürtülünce Vefat Edebiliyor Bile Bu Konuda Hic Bir Firmayi Sucluyamayiz Malesef Eldivenin Dogasinda Var.

Saglamlik:
Eldivende Dikis Hatalari Cok Kritik Düzeyde Olabilir Sahsen Aldigim Eldivende Cirt Cirt Yerinde Kritik Bir Dikis Hatasi Bulunmakta Ama Performansa Etki Etmiyecektir.

Alinabilirlik Konusu :

Bence Benim Gibi Bir Ligdeyseniz Alabilirsiniz Ben 1 Yilda 11  Maca Cikiyorum Bu Eldiven Belki Bana 1-2 Yil Yeter Fakat Yilda Cift Sezon 30-40 Mac Yapiyorsaniz Bu Eldiveni Almanizi Asla Tavsiye Etmem.( Dikkatinizi Cimbizla Cekerim!! Antremanlarda Baska Eldiven Kullanin Örnegin Fingersave Meteryaline Sahip BIr ELdiven Hem Sakatlanma Riskiniz Azalir Hemde Onca Para Verip Aldiginiz Eldiveniniz Daha Az Yipranir Iyi Günler 
Previous
Next Post »